nedeľa 26. februára 2012

sunday randoms.

helou, ako ste víkendovali?
ja fajn, sobotu som strávila s dievčencami, s frajerom a s partiou, z domu som odchádzala o 11 ráno a prišla som o 11 večer, unavená ako kôň. ale dobre mi bolo. pozrela som všetky možné blogy. pomaly ale isto sa to stáva mojou závislosťou. inak, keď už sme pri tom, sledujte ma. neviem si do menu dať tú tabuľku, tak hore, klik na "následník". vopred děkuji.

pár randomov z dneška.
malá opacha dnes spala v mojej posteli. uvelebila sa na vankúši, prosím pekne. 





darček pre danielku. dnes má 15.

ha, už aj ja som mala oreo. bez mléčka, ale aj tak som čarovná.

kávičenka. máme bordelíček, no a čo.  toť vše. a sledujte ma!

9 komentárov:

  1. tak to ti budu držet palce abys to vyhrála:) pěkné fotky, mňaam oreoo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Roztomilý pejsek!!! Na svém blogu mám giveaway, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji za komentář. :)
    neboj, rozkoukáme se na blogu rychle ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeee, krásný fotky, a ta čivava, nununuu:)))
    jojoo, lana má i born to die, úžasná je!:D♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na Slovensko jsem jsem ještě neposílala balíček, ale řekla bych že tak kolem stovky, vzhledem k tomu že bych ještě posílala riflové kraťasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Urcite ano, tak mi napis na mail natalje@seznam.cz a domluvime se ano? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oreoo,oo bože nie prečo mi to robíš...
    whatever...idem do obchodu kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť